Vypořádání se během své pedagogické praxe s novými vědeckými poznatky, zákony a předpisy Zásada spojení teorie s praxí Jde o zásadu, kdy učitel musí přesvědčit žáky, že probírané učivo využijí dále a to nejen v běžném životě, ale i v dalším studiu. Zásada přiměřenosti U této zásady je nutné mít na mysli nejen věk žáků, kterým se učivo předkládá, ale také množství studijního Staroměstská materiálu. Žáci mají učivo pochopit a ne být zahlceni velkým množstvím nového učiva. Zásada názornosti Zde je možné říci, že tato účetnictví Staré Město zásada hodně souvisí s didaktickými pomůckami, které se při vyučování používají. Názor může být podle smyslů například hmatový, zrakový, sluchový. Zásada zpětné vazby Touto zásadou učitel získá informace o postupu žáka k vytčenému cíli, ale také jaká je kvalita Můstek výuky a její výsledky. Fiktivní firma Jedním z nástrojů pro lepší pochopení učiva, pro rozvoj kompetencí žáků v oblasti podnikání je mzdové účetnictvím Starém Městě možnost zařazení předmětu Fiktivní firma, což může každá střední škola provést na základě školního vzdělávacího programu. Jde o založení fiktivní firmy, kterou založí žáci pod dohledem vyučujícího a napojí se, či vytvoří spolupráci s Centrem fiktivních firem, které činnost koordinuje. Práce ve fiktivní firmě sjednocuje vědomosti žáků z různých ekonomických předmětů a hlavním úkolem je aplikace v praxi. Mezi hlavní cíle vyučování v tomto předmětu je naučit žáky jak si založit firmu, vést jednotlivé agendy, které s
činností firmy mají co společného. Ve fiktivní firmě nejsou používány reálné peníze, ale fiktivní. Všechny ostatní operace jsou však totožné s vedením reálné firmy. Žáci jsou vychováváni rovněž k zodpovědnosti, protože návaznost prací v této firmě je obdobná jako v reálném životě, tedy chyba jednoho se projeví potom u všech, což rozhodně není hlavním záměrem každé firmy, tedy ani této fiktivní. Velký význam má fiktivní firma i po stránce komunikace a to především v oblastech obchodní korespondence, telekomunikace a v neposlední účetnictví Staré Město řadě i dialogy se zákazníky. Pro výuku účetnictví má i tento způsob vedení výuky svůj velký význam, vzhledem k tomu, že každý firma Národní třída určité účetnictví vede. Jde o bližší propojení s praxí, než jen klasický výklad a pro žáky je tato forma mnohem zajímavější než jen v některých případech nezáživná teorie. Ve fiktivní firmě se žáci seznamují a prakticky prochází všemi podnikovými činnostmi jako např. nákup, prodej, reklama, písemný a telefonický hospodářský styk, fakturace atd. Ze všech těchto činnosti vycházejí určité doklady